Storingen melden

Storingen kunt u het beste melden via SMS-bericht (cliënten beschikken over ons GSM-nummer). Vermeldt u wel uw naam en bereikbaarheidsnummer.

Wij nemen zo snel mogelijk contact op of trachten uw probleem telefonisch op te lossen.

Om storingen zo veel mogelijk te voorkomen sluiten wij met u een onderhoudscontract.

Echte storingen moeten niet verward worden met bedieningsfouten, ondeskundig gebruik of leeg raken van batterijen. Hierdoor kunnen helaas echter wél storingen ontstaan.

 

Belangrijke nummers

 

Wij kunnen u het beste van dienst zijn indien u de (hoofd)toegangscode bij de hand heeft. Ook is het handig om de exacte situatie te kennen die tot een mogelijke storing leidde. Hiermee kunnen wij u sneller van dienst zijn.


Bij twijfel zullen wij u, na opgave van uw telefoonnummer, terugbellen om er zeker van te zijn met onze cliënt te spreken in een situatie zonder "dwang".

 

Hier kunt u  terug naar de homepage.